Cum se creşte venitul ţării?

Evident prin accize si taxe, ca altfel e imposibil. "Economia care duduie" dupa cum afirma Tariceanu nu aduce suficienti bani, asa ca guvernantii se orienteaza spre cea mai simpla metoda: taxele.

Citesc cu stupoare cum Boc e mandru ca veniturile din accizele de la tigari si alcool care tocmai s-au marit vor creste subtantial veniturile la bugetul de stat. Ii dau dreptate, sigur vor creste veniturile, dar vor saracii cetatenii. In loc sa imbogatesti cetatenii, tu "sugi" mai multi bani de pe ei, ca doar da-i dracu pe toti.

Sunt ferm convins ca voi ajunge in vremurile cand puneam cheta pentru un pachet de tigari, cand reuseam sa imi salvez pofta de nicotina prin cumpararea unui pachet mic de tigari. Ne-au scos si pachetul mic, din diferite motive pe care doar ei le inteleg, ne scumpesc tigarile, le vor aduce la acelasi pret cu cele din occident, ca doar la taxe ne comparam cu ei, nu-i asa? In curand ne vor lua si viata!

Daca as avea salariul unui neamt nu m-ar deranja sa imi puna pachetul la 3 euro, mi-as permite, dar asa la bursa de student pe care nu o mai am de 2 milioane ma voi duce dracului. Oricum ma duc, folosesc acesta expresie tot mai des, probabil o fi un semn ca voi claca definitiv.

Ma mai intreb cu spiritul meu visator eminescian la cat se va ajunge sa platesc pentru 50 de jack in cluburile de fite pe care o data la 2 luni ajung sa le fregventez, nu de alta, dar parca as vrea sa ma simt si eu cateodata patron.

Tot ma intreb, tot ma judec si tot ma framant, cred ca ar trebui sa fac ceva, sa produc un leu, nu sa traiesc dupa spinarea parintilor asa cum multora ne place si de altfel cum scoala nu ne da de ales. O sa neglizez scoala pentru a-mi lua un job nenorocit sau o sa reduc din cheltuieli, o sa las pauza intre distractii si vicii asa cum las pauza intre ideile din post.

Unde vom ajunge oare? Unde ne va purta oare demagogia politicienilor? Chiar nu vor sa revina in lumea reala?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu