Greţoşenia şi radarul

Sunt indignat când mă gândesc cât tupeu au cei care ordonă instalarea radarelor fixe, sunt mai escroci decât escrocii în adevăratul sens al cuvântului. Ştiu 2 cazuri din judeţul Arad, iar cu unul am avut de-a face. Este vorba despre radarele fixe instalate în Săvârşind şi Şimand.

Să zicem că nu mă deranjează dacă se instalează radare în localități, nu mă deranjează dacă locul instalării lor ar fi unul corect şi când zic corect mă refer că nu pui radarul astfel încât să fraiereşti șoferul, să îl batjocorești, să îi calci demnitatea.

Mai exact cele 2 radare fixe precizate mai sus sunt instalate în staţii peco, iar cei care au detectoare de radar ştiu că sunt avertizaţi de către aceste aparate în preajma tuturor benzinăriilor, semnalul luminos şi/sau acustic nu este puternic, dar îţi atrage atenţia că ar putea fi ceva. Ei... şi cum eşti obişnuit ca în preajma benzinăriilor detectorul de radar să îţi facă ceva figuri nu îl mai bagi în seamă şi îţi continui drumul fără nici o modificare o vitezei.

Acum că au instalat radare fixe în benzinării te-ai ars dacă nu eşti foarte atent. Fiind obişnuit cu câteva semnale de la detector nu ţi s-ar părea deosebit dacă mai nou ţi s-ar aprinde toate becurile, ai crede că e pură coincidenţă, mie cel puţin nu mi-ar trece prin cap că dau de un radar fix în jurul benzinăriei.

Revin la ce am început iniţial şi anume să critic modul pervers prin care ni se iau banii fiindcă depăşim viteza legala. Dacă ei consideră că e normal să ne fraierească regret nespus că am ajuns în halul asta.

Să nu îndrazniţi să spuneţi că sunt acolo pentru a mă proteja şi a mă corecta, cei care circulă fregvent cu maşina ştiu mai bine la ce mă refer. Nu poţi să mergi întotdeauna cu 50, iar exact atunci când nu mergi eşti prins.

Întămplare face să mă întâlnesc cu radarul de la Săvârşin, evident aflat la 2 m de un peco în oraş, să nu bag în seamă avertizările detectorului de radar, deja obişnuit cu luminiţele lui în prejma benzinăriilor şi evident m-am ales cu o amendă.

Dacă acesta e modul de operare al celor care se ocupă de monitorizarea traficului să fiu scuzat când cobor din ceruri toţi sfinţii asupra lor.

O listă cu radarele fixe din România o puteşi găsi aici.

2 comentarii:

  1. Essences spunea...

    da, ma intereseaza :)
    astept sa-mi zici cum sa te trec. Tu poti sa ma treci Inka. Te-am pupat

  2. Anonim spunea...

    am trecut si eu intr-o seara pe la Simand de doua ori pe acolo si...in mod sigur nu am avut pe acea portiune de drum 50km/h.Eu nu sunt din jud Arad,sunt din Oradea dar am ocazia sa fac o gramade de drumuri pe an prin acea zona si sunt foarte suparat pe gunoaiele care aproba asaceva.teoretic acolo unde e montat radarul nu e localitate e aproape camp,mai mergi un pic dai de o curba 3-4 case pe partea stanga si gata localitatea.culmea ironiei este ca la intrarea dinspre Oradea este o portiune de drum de vreo 0,5km unde scrie limitare de 70km/h si...sunt case,adica e chiar localitate,si aicea in camp unde nu e nici un pericol e pus radar si limita de 50.
    multa rusine pt gunoaiele care au facut asta.
    poate intr-o zi o sa lipeasca careva banda adeziva pe tampenia aia de stalp sa faca poze negre!

Trimiteți un comentariu