Hi beb

Am avut un flash cand am scos din perete priza...mi-am amintit cum imi povesteai ca ai prostul obicei sa scoti prizele din perete, sa le lasi suspendate doar in fire.

Am patit si eu acelasi lucru acu ceva vreme. Imediat mi-am adus aminte si am inceput sa rad. De unul singur, ca e bine si asa.

Am inceput insa sa imi sterg zambetul pentru ca a venit alt flash. Tu lasi lucrurile suspendate de obicei.

Mi-ai lasat inima suspendata si sufletul prins in doua corzi. Abia mai fac un ritm si abia mai leg doua note.

Tu ai norocul ca cineva iti repara prizele, dar mie cine imi mai adauga cateva corzi pentru a avea o armonie si pentru a avea un suflet intreg?

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    iti las aici parerea mea, eu cred si am experimentat ca trebuie sa fim mai toleranti cu ceea ce ni se ofera, ca trebuie sa traim mai intens lucrurile minunate si sa le lasam deoparte pe cele neplacute...
    daca stam sa analizam in detaliu ce ni s-a intamplat, indiferent in ce domeniu (love, profesional, familie, prieteni etc) ajungem sa traim doar acolo si sa nu tintim mai sus, momentele care nu ne plac trebuie depasite si e foarte important sa plecam cu o lectie invatat din ele...
    si dincolo de toate, merita?
    eu zic ca nu
    oricum lucuri urate se intampla zilnic, trebuie depasite nu intensificate
    iar in ce priveste iubirea... nu mai analiza, treci peste si fi deschis la nou, castiga timp detasandu-te nu intensificand un sentiment care pentru cealalta persoana nici nu exista sau nici nu conteaza...

  2. boss spunea...

    uite un post chiar misto. :) si sa nu uitam ca lucrurile suspendate atarna uneori greu ...

Trimiteți un comentariu