Magazine de birotica papetarie

Frustrat din cauza serviciilor oferite de un magazin de birotica papetarie din Timisoara am inceput sa caut pe net firme de birotica papetarie, sa compar standardele dintre cel putin 2 magazine, unul cu sediu si altul online. Am ramas placut surprins cand am gasit seriozitate, profesionalism si produse care sunt net superioare pe situl online de birotica papetarie. Imi place sa am de toate si sa imi fie la indemana cand am nevoie si de aceea mi se aprinde un bec in cap cand ma gandesc ca mi-as putea comanda o sumedenie de chestii din categoria birotica papetarie si as sta linistit un an de zile.

Chiar daca situl de birotica papetarie se orienteaza mai mult pe comenzii mari cautand ca si clienti firme dispuse sa aloce bani segmentelui birotica papetarie, sunt sigur ca ar satisface comanda si preferintele unui client simplu cu o comanda minima.

Calitatea se gaseste mai greu, pretul mare se gaseste peste tot, iar dispunerea la negocieri mi se pare o calitate si o tendinta de racolare a clientilor foarte benefica pentru ambele parti implicate intr-o comanda sau contract.

Am navigat cu placere pe situl online, am descoperit o groaza de chestii noi si intelegente, iar dupa prima comanda o sa revin cu o parere la cald.

3 comentarii:

  1. tymu spunea...

    Salut! Putem face schimb de linkuri? Eu team adaugat pe http://buracdaniel.com/.

  2. George Nicolae spunea...

    cand merge situl cu tot dragul

  3. Anonim spunea...

    o firma de birotica si papetarie este MONIKA OFFICE SRL din ilfov, unde directorii IRINEL TONGHIOIU SI DANIEL TONGHIOIU sunt cei mai corupti oameni sin judet. La MONIKA Office se inregistreaza facturi false , se da spaga si institutiile statului nu fac nimic. exista garda financiara sau dna?
    Enjoy

Trimiteți un comentariu