Prima runda: 1-0

Pentru mizerie. Clar. Pana acu` seara eram in extaz ca am batut mizeria in prima repriza a partidei life vs me. Eram cu pumnul indreptat si simteam cum cade mizeria la podea. Era cazuta. Pe drek. Pana acum cand am realizat ca mizeria ii atat de mare incat trebuie atacata din 20 de mii de parti.

De ce 20 de mii de parti? Pentru ca am creat-o prin 20 de mii de situatii. Aveam impresia ca asa e sa fie, ca asa sunt lucrurile lasate si ca ea vine de la sine, dar gresit. Eu am creat-o. Si am facut o mare mizerie.

Lene? Da.

Lene iarasi? Da.

Prin lene, excludere, amanare si alte sinonime care s-ar potrivi cuvintelor enumerate la inceputul enuntului am reusit sa creez un shit atat de mare incat ma ingrozesc.

Waw. Deci waw.

Ok. 1-0 deocamdata. Azi am pierdut.

Sau am castigat fiindca am realizat? hm.. ramane de vazut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu