Servire prompta de la yourphone.ro


Se pare ca in Ro siturile online de shoping gsm au un distribuitor unic in gama Nokia. Nasol. O saptamana m-am chinuit sa comand un nokia e72 white si nimic. Doar editia cu navi la 1 mil in plus. Am tot sperat, dar in fine. Am comandat editia cu navi caci nokia e72 white nu vrea sa apara in stocuri. Trece ca painea calda.

Am apelat, am fost servit.

Yourphone.ro m-a atras pentru ca mi-a oferit garantie Nokia valabila in orice reprezentanta nokia in comparatie cu alte situri care iti ofereau o garantie, probabil o foaie prin care doar ei iti puteau repara telefonul in cazul unei defectiuni. Prea prevazator?

Eh.. ce mai conteaza... comandat azi, ajuns maine.

Dezamagire: trebuie sa suni pentru confirmare dupa ce dai comanda online. Am ramas wtf.

Iarasi in fine... am sunat, am confirmat, oameni amabili, telefonul brici.

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Salut! Cum este garantia? Chiar te poti duce la orice service Nokia din tara si ti-l repara? Te-ai interesat sau ai fost la ei sa vezi daca e valida?

  2. George Nicolae spunea...

    Mi-au spus ei si in plus e garantie standard Nokia cum primesti la orange, vodafone etc

Trimiteți un comentariu