Cafea in Piata Operei Timisoara. FAIL


Astazi am iesit cu proaspetii ingineri pe centru, in piata Operei, sa ne lafaim si sa ne laudam ca nu mai avem ce face momentan, studiile universitare fiind finalizate.

Am ales terasa cu cele mai comode scaune fara sa tinem cont de posibilul pret. Si a fost pe masura: cafea la 5.7 Lei.

Tinand cont de pret mi-am imaginat o servire si un aspect ireprosabil al intregii sieste, dar dezamagirea a venit rapid cand cele 2 cutii de lapte erau luate dintr-un set de genul asta. Nu imi amintesc cum ii zice laptelui sau ce dracu o fi in cutiutele astea albastre, dar asa nu se face.

In birtul comunal nu am pretentii, in gara cand iau o cafea cu 1 leu ma astept evident la asa ceva, dar la o terasa in preaslavitul centru al Timisoarei sa imi arunce 2 "chestii" care ar trebui sa imi dilueze cafeaua si sa imi ofere o placere unica e chiar jenant.

Nu vreau o vaca pe care sa o mulga si sa imi aduca lapte proaspat fiert, dar macar un UHT incalzit ar fi fost interesant.

Cand eram in Monte Carlo pe faleza privind Mediterana am dat 5 euro pe o cafea cu lapte plus apa si ciocolata, toate aduse intr-o tavita de portelan de un alb imaculat de un ospatar foarte simpatic si vorbitor de limba engleza si franceza. Daca pun si servirea din benzinariile OMV unde cafeaua e dementiala plus biscuite sau ciocolata la 5 lei, stau si ma intreb ce dracu facem si daca mai pune cineva accent pe servire, aspect si in definitiv respect.

2 comentarii:

  1. Daniel Botea spunea...

    Eu nu beau cafea, dar am revenit din vacanta iar tu ... in Blog and roll. Spor!

  2. George Nicolae spunea...

    Maxime multumiri!

Trimiteți un comentariu