Pizza de la Amedeea

Situl de la pizza Amedeea Timisoara e user friendly, iar faptul ca imi arata timpul de livrare e si mai bine. Pana sa ajunga la nivelul Dopo Poco mai e mult, dar atentia acordata asupra fiecarei pizza, chiar si cu juma de folie de aluminiu dedesupt pentru a o pastra calda e foarte pozitiva.

De cand Amedeea a inceput promovarea agresiva online a crescut numarul de comenzi, constare venita de la timpii de livrare care cresteau zilnic. Am ramas putin dezamagit, deoarece se ridicau la 80 de minute ca si la Dopo Poco.

Aseara in schimb timpul de livrare nu mi-a mai aparut, doar confirmarea preluarii comenzi si foarte pripit am ramas cu impresia de superficialitate acordata clientului. S-a dovedit ca timpul de livrare a fost de in jur de 25 de minute, pizza fiind fierbinte, probabil chiar din cuptor.

Ok. Am inchis frumos fereastra, m-am bucurat de servirea prompta, probabil avand noroc de lipsa comenzilor in acel interval orar si mi-am urat pofta buna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu