Banipepost.com e abandonat?

De peste o luna site-ul banipepost.com da eroare, fie la logare, fie cand accesezi prima pagina, fie la orice pagina pe care vrei sa o accesezi.

La emailul de contact administratorii nu mai raspund, am trimis 3 emailuri in decursul perioadei la care fac referire si pana acum nu am primit nici un raspuns.

Imi pare rau daca proiectul e abandonamt, sper sa fie doar intr-un concediu prelungit, activitatea sa se reia, iar bani pe care ii aveam in contul site-ului, eu si altii utilizatori, sa intre in posesia personala.

4 comentarii:

  1. Bulica.ro spunea...

    Salut
    Scuze ca scriu ca si comentariu dar nu am gasit o pagina de contact unde pot da de tine..
    Ma treci si pe mine te rog la blogroll cu site-ul din semnatura??

    Multumesc

  2. Pariuri sportive spunea...

    Buna, si eu caut pagina de contact si nu o gasesc, vreau sa iti trimit un mesaj legat de un mic parteneriat benefic pentru mandoi, ms. Ma poti gasi pe marius arond whatafy.com

  3. George Nicolae spunea...

    Daca dati click pe "Vizualizati profilul meu complet" o sa gasiti un camp "email"

  4. Anonim spunea...

    Am primit mailul, ne auzim pe email, oriucm va recomand sa faceti o pagina de contact.

Trimiteți un comentariu