Drakensang Online

Ma joc online fest pe un singur joc de pe miniclip, dar cu ocazia review-ului jocului online Drakensang am ramas paf cand am intrat pe site. S-a incarcat foarte rapid, deci placut impresionat avand in vedere ca am net mobil, iar interfata sitului, animatiile de pe background au ridicat nivelul de pretentiilor. Cu o inregistrare rapida fara emailuri de confirmare cu mii de linkuri pentru a da click de validare am intrat in joc.

Loading-ul a ramas loading, fara teava cu Mb si nu kbps ramai in pending pana se incarca si iti cere o confirmare de Java iar ulterior de la firewall.

"Conexiunea va fi stabilita" - hai sa vedem! Am reusit! Am intrat in joc!

Drakensang online e un RPG, iar un RPG e un role playing game. Avem parte de o grafica 3D in care poti sa fi un razboinic, magician si din pacate iarasi ca in majoritatea jocurilor totul se petrece in lumi medievale, dar atrage oricum prin detaliile grafice numeroase care pun accent pe orice coltisor al lumii virtuale.
E un univers fantasy combinat cu un gameplay foarte usor de invatat si usor precum e un joc in java, butonabil in orice browser, se incarca repede si merge pe orice configuratie de PC si sistem de operare.

Un lucru foarte important de mentionat e ca jocul e in limba romana, iar printr-o optiune de localizare ti se da automat si se blocheaza limba de joc.
Povestea si lumea in care se petrece toata actiunea si toata personajele e foarte elaborioasa, iar fiind un tip cu rabdare mai putina ma indoiesc ca il voi duce la bun sfarsit.

De captivat, da m-a captivat si pentru ca e printre primele RPG-uri pe care le joc mai mult de jumatate de ora si m-am prins relativ repede ce e de facut, care sunt misiunile si care e rolul cat si puterea personajului ales scriu ca e o adevarata provocare si tinand cont de faptul ca joci alaturi de alti compatrioti romani e chiar distractiv.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu