Rase de caini dorite

Locuind la tara majoritatea timpului am avut de mic tot timpul caine la casa. Si cum se preteaza pe sate ... am avut tot felul de metis de caini de sate, adica poțocari, șoricari si alte rase de caini care nu se gasesc in nici un pedigree sau catalog. De mic am fost amagit ca voi primii un pui de pitbull de la o colega de serviciu a mamei mele, dar nu s-a concretizat pentru ca pitong. Tot timpul mi-am dorit un caine de rasa, un caine de care sa ma ocup si sa il cresc in stilul caracteristic bland, dar vremurile nu au permis acest lucru. Odata ca eram plecat in Timisoara, odata ca eram in Arad si tot asa.

Nu ma plang in mod deosebit de cainii avuti in curte, nu erau rasa, dar erau interesati si cu personalitati diferite. Am avut si rebuturi de care am avut grija sa vaneze iepuri in padure, iar per total sa zicem ca a fost in regula.

Sa presupunem ca as avea timpul necesar sau ma rog... sa am domiciliul stabil si conditiile propice pentru un caine: mi-as dori sa am doua rase de caini.

Primul caine pe care mi-l doresc, evident marcat din copilarie, ar fi un pitbull, un catelus de pitbull, o jucarie agresiva pe care sigur as reusi sa o fac docila si interactiva, cu o personalitate jucausa si nu ucigatoare. Multi considera cainii urati si prosti, dar sunt ferm convins ca daca ii acorzi intreaga atentie si te dedici in dresajul lui vei reusi sa ai un caine deosebit.

Al doilea caine care mi-ar place sa il am pe langa mine ar fi Marele Danez sau Great Dane (poza luata de pe hd wallpapers 1080p). Desi nu stiu aproape nimic despre aceasta rasa pot sa afirm cu mana pe inima ca as invata totul daca mi s-ar oferii ocazia.
Sunt mari, frumosi, cu o istorie bogata si regala, cu un stil caracteristic si cu personalitati total diferite fata de orice caine de o rasa mai comuna.
Ar fi de munca cu acest caine, dar cred ca as fi cel mai bucuros om de pe planeta daca as reusii sa am un exemplar de nota 10 cu care sa ies la plimbare ca un mini burghez multumit.

Dar pana atunci ar trebui sa imi contruiesc un conac pentru Marele Danez, pentru a se potrivii toata ambianta, iar pentru Pitbull ar trebui sa ii fac un tarc foarte mare si lasand toate astea la o parte revenim la partea financiara care doare cand trebuie sa iti intretii la superlativ un hobby. Si cainii sunt un hobby.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu