Interviul telefonic

Pana acum am avut parte de 2 interviuri telefonice care precedau un interviu la sediu. Primul interviu s-a incheiat dupa 3 minute, domnisoara de la celalalat capat al firului era foarte irascibila, iar pretentiile si tonul pe care s-a desfasurat convorbirea m-au facut sa ii salut si sa inchid. Era pentru reprezentat vanzari la teamdeals.ro si daca interviul ar fi fost pe bune cred ca ne-am fi batut la cata tensiune a existat.

Iar astazi am avut al doilea interviu telefonic cu o domnisoara extrem de calma si cu dictie exemplara care a avut rabdare si daruire sa imi explice pas cu pas toate detaliile care i le-am cerut, care a stiut sa glumeasca, dar si sa ma puna in diferite situatii care imi necesitau perspicacitatea.

Nu am citit ghiduri online pentru interviuri telefonice, am fost eu cu bagajul de cunostinte deja pus in troler si sper sa nu fi esuat ( mi s-a promis feedback).

In cazul unui esec voi da un search despre interviuri telefonice si imi voi revizui atitudinea, cv-ul cat si cunostintele.

Sa imi tineti pumnii!

1 comentarii:

  1. Natural spunea...

    Bine ai venit in primul Blog and roll de toamna!

Trimiteți un comentariu