X-Men: First Clas

Are pe imdb un rating de 8/10, iar cum a reusit succesul...jur ca nu imi dau seama.

Cand a aparut eroina in albastru mancam pizza si mi s-a facut greata.

Desi a aparut acum cateva luni bune in cinematografe am asteptat sa il gasesc pe torrent si ca norocul nu am dat banii pe asa ceva sa vad.

Povestea de inceput e buna, e interesanta si captivanta, Erik Lehnsherr (Magneto) face show iar Charles Xavier (Profesor X), cititorul de minti, face tot filmul, iar cand am vazut ca sunt atatia mutanti ma asteptam ca actiunea sa se complice, dar sub asteptari.

The black guy must die ... yes! A murit! Mi-a placut! Fara negrii in film.

Daca nu ma insel precedesorul filmului X-Men: First Class e X-Men Origins: Wolverine care a fost extraordinar si a dat clasa, iar replica lui Logan cand incearca sa fie recrutat de Xavier si Magneto din X-men: First Class ii superba si poate caracteriza o parte din film: "Duceti-va dracului!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu