Calcat in picioare. La propriu.

Cand trenul e aglomerat se face coada pe culoar pentru a da curs coborarii din tren pe peronul statiie. Fiind din timp pregatit, coloana de pe culoar fiind in faza incipienta, eu deja in ea, am ajuns pe la compartimentul 2 dinspre usa. Intr-un mod aleator, in capul meu mi s-a format ideea ca oamenii ar trebui sa coboare incepand de la mijloc spre sfarsit, deci cel din compartimentul 2 ar trebui sa astepte finalul coloanei. Daca gresesc va rog sa comentati.

Revenind la ideea compartimentului 2: era un domn in compartiment care in mod insistent dorea sa intre in rand, iar eu m-am oprit si i-am cedat in mod politicos culoarul. Dansul a intrat, fara nici un multumesc, o privire in semn de “pis” sau alt gest care ar trebui sa nu lipseasca cand ti se face o favoare. In tot acest timp ma tineam de o bara laterala de pe marginea vagonului, iar respectivul s-a prins si el de ea. El discuta cu un domn si ii explica indemnandu-l sa se uite pe geam ca acel mecanic din locomotiva de la linia 7 e mare smecher ca vede sa scrie fara ochelar si ca doar noaptea isi pune ochelarii cand scrie. Neesential. Prins in discutie si traind momentul, a uitat ca mai e lume in spate si in fata, si a inceput sa se lase pe spate si sa imi striveasca mana bine intepenita pe bara de frig. Vazand ca m-a si calcat am izbucnit. Cea i-am zis nu e de scris.


Tot textul de mai sus, un mini text patetic care descrie o intamplare minora si nesemnificativa pentru viata voastra, a celor ce cititi pe ecranul de minim 15 inchi, se vrea a fi un exemplu al ignorantei oamenilor, care tratati politicos oferindu-li-se intaietate, iti raspunzand in final ca si un multumesc cu un mare gest de cacat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu