O exceptie

Si eram pe punctul sa fac ceea ce nu imi sta in fire, ceva de care mult imi era frica si am fost oprit la inceputul drumului. O simpla coincidenta? Poate. Era un coleg pe care il ignoram, el m-a oprit din mersul meu si m-a intrebat ce fac, ii paream abatut, mi-a si zis, iar eu mirat ca ma baga in seama i-am spus o particica din planul meu. El mirat si oarecum interesat m-a batut pe umar, mi-a oferit o tigara si doza de suc si mi-a zis sa ma calmez. Impresionat de buna intentie am luat tigara, am luat doza si am poposit. Si poposind si povestind cu colegul meu ignorat pana mai ieri m-am oprit din actiune, am renuntat la plan si am revenit pe traiectoria sper eu normala.

Sunt mirat si bucuros ca iti pot sarii in ajutor oameni pe care nu dai doi bani sau pe care refuzi sa ii incluzi in cercul de discutii. Viata iti rezerva surprize, iar tot ea te invata ca trebuie sa acorzi atentie tuturor, pentru ca dintre toti necunoscutii cativa au intentii bune.

Si baiatul mi-a oferit din sucul lui si din pachetul lui de tigari, mi-a oferit timpul lui pentru a ma asculta, netinand cont de minimele tangente avute.

Si cine nu te astepti iti poate veni in ajutor, dar desigur e o exceptie.

1 comentarii:

  1. boss spunea...

    true :)

Trimiteți un comentariu