Cat de proasta esti?

Si sunt în tren. Stăteam foarte linistit, citeam presa. Vine nasul. Îmi scot căstile din urechi în semn de politeţe si îi prezint legitimatia de călătorie. O studiază si o returnează. Fata de lângă mine, urâtă ca moartea, prezintă same shit plus un bilet pentru loc atasat legitimatiei gratuite. Ai gratuit pe tren si tie îti trece prin cap să mai plătesti în plus. Cât poti să fii de prost? I se trage de la urâtenie,clar! Se gândeste jegosul de boacter,mituit acu 1 luna pe rapid, să îmi fie coloană vertebrală si să îmi zică ca trebuie să iau exemplu de la fata asta, ea având o atitudine corectă fata de plm stie ce. Eu flexat îi spun ca nu mă mai încurc cu casierele,unele mi-au depasit asteptarile. În fine. Îl doare în cot si pleacă împăcat ca e părintele moralitatii si ma inchis fata de fata asta. El nu stia ca ea e o scroafa, stimabila s-a pus să mănânce un corn si toate sfarmurile le-a aruncat pe jos fara nici o remuscare.Jeg pretudindei. Simte-o: a dat cu mana peste picioarele ei si a dat cu paine peste mine. Mai 20 minute pana in arad. Ma abtin sa nu o fac de cacat in fata boacterului. Pis

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu