Evolution

Era o zi ploioasa si am ajuns la reincarcarea cartusului de imprimanta la unul din magazinele de specialitate din zona. Eram stresat pentru ca cerneala mi s-a uscat in cartus si gandul ca trebuie sa cumpar altul ma omora avand in vedere pretul ridicat al unui produs original pentru imprimanta in cauza. Mi-am reincarcat cartusul si am ajuns acasa. Bucuros am dat sa imprime si dezamagirile mi s-au confirmat: nici o litera imprimanta, foile ieseau precum intrau... veline. Bun. Urmatorul pas? Un nou cartus. Spun pas. Am gasit o solutie avantajoasa:imprimanta cu CISS. Deci o imprimanta care are un cartus in permanta conectat la mai multe rezervoare sau rezerve cu cerneala. Rezervoarele asigura un flux continuu de cerneala pentru cartusul imprimantei, astfel se evita uscarea sau deteriorarea lui. Rezervoarele pot fi incarcate cu cerneala pentru imprimare alb negru sau color. E foarte interesant sistemul si in viitorul apropiat sper sa il am instalat deoarece costul mi se va reduce substantial si voi avea in permanta monitorizat nivelul cernelii, evitand sa raman in vremuri grele fara tus.
Daca ies mai ieftin si pot sa evit drumuri dese pentru reincarcare, pentru mine cat si pentru restul ar trebui sa fie solutia perfecta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu