Rdslink

Rdslink are o strategie extraordinara si nemaipomenita de a primii debitele restante. Iti taie netul. E simplu. Nu platesti...nu ai. Deja stiu cand rdslink pregateste taierea tevii de pe numele meu, dupa ani ca abonat si cateva zeci de taieri sunt prieten cu ei. Uit sa platesc lunar sau investesc banii pentru internet in altceva si aman pe luna viitoare. Si vine luna viitoare, rdslink emite factura, o primesc, o deschid si vad debit pentru 2 luni; perfect; nu ma agit; am timp. Dupa aproximativ o saptamana de la primirea facturii, rdslink iti spune pa. E interesant ca au introdus o interfata cand accesezi explorerul si te anunta ca ai abonamentul suspendat si ca poti plati online si nu mai stiu ce; nu am apucat sa studiez, m-am tirat rapid la caserie.

Aceiasi strategie o aplica si enel, doar cu un delay mult mai mare, iar ipocrizia la ei mi se pare faptul ca trebuie sa platesti o garantie la Cec pentru reconectare. Nu o pot plati la caserie? De ce trebuie sa fac atatea drumuri? Si in plus cei de la Cec, ma rog, cel putin din timisoara, sunt fucked up. Te trimit de la un chiseu la altul. Fie.

Raman totusi dezamagit ca factura rdslink inca nu o pot plati la punctele PayPoint.

1 comentarii:

  1. Refuzake spunea...

    Daca neaparat vrei internet, e normal sa incerci sa platesti la timp factura!

Trimiteți un comentariu