Gafe

Gafez. Cateodata urat de tot. Gesturi, comportari, atitudini, total gresite si lipsite de sens in situatiile in curs. Dau vina pe stresul acumulat, pe emotiile prezente sau pe mediul nou in care ma aflu. Civilizat si educat, cu un caracter bine cladit de mama si de tata, de iubita si amici, dau cu piciorul parerilor de bine create si sustinute din trecut pana in prezent, cu vorbe deplasate sau cu idei nastrusnice care gandite la rece de subsemnatul nu le-as face niciodata.

Uit sau fac confuzii, promit si nu ma mai tin de promisiune, cateodata cu buna intentie, cateodata involuntar. Ma simt schimbat si iata ca acum la tastatura laptopului imi expun pe aceasta "foaie" virtuala greselile, mi le recunosc, ma vad si vreau sa ma redresez.

Imi ia timp, stiu ca voi reusi, am ajutor, dar pana la remediere ma puteti suporta?

2 comentarii:

  1. shaman spunea...

    :) Toti gresim. Unii mai mult altii mai putin, Ceea ce e important e sa stim. Sa realizam asta si sa incercam sa invatam din greseli.
    Un schimb de linkuri te-ar interesa?

  2. George Nicolae spunea...

    salut. da sunt interesat. ma poti adauga si imi lasi aici o confirmare si linkul aferent.

Trimiteți un comentariu