O duminica placuta!

E duminica dimineata si m-am trezit devreme. Speriat de frig ma ridic din pat si binoclez ochii la telefon. Da, e mult mai devreme decat mi-am propus. Atunci hai sa profitam. Ma schimb rapid si tiptil ma duc in bucatarie cu speranta ca am ramas singur acasa. Si am ramas. Intru rapid in camara, vad tava cu pizza pe care azi noapte am dorit-o si ma servers. Caut cafea facuta, dar nimic. Caut si iar caut, sambata si duminica e regula sa fie cafea facuta de mama. Astazi se pare ca nu. Sigur nu a mai avut timp, a devenit foarte agitata in ultima perioada datorita fiului. Eh, nu din cauza mea, doar ziceam si eu.

Ma resemnez, dar foarte dezamagit, deoarece cafeaua pregatita de mama e extraordinara. Doar e mama si orice lucru facut de mama e cel mai bun. Imi pregatesc totusi 2 plicuri de nes, pun lapte din frigider si incep sa invart pentru omogenizare. Torn apa fierbinte si e in regula!!

Ies afara, prin coridor, la bucatarie ma asteptau pisicile, probabil ca le e foame, dar daca le vezi cat sunt de rotunde le confunzi cu altceva.

Ma ascund in coltisorul meu de baut cafeaua duminica dimineata, aprind tigara cersita azi noapte de la un gajiu si incep traditia.

Ma bucur de combinatia extraordinara a razelor soarelui, triste si ele din cauza iernii ce va veni si din cauza frigului care s-a lasat de azi noapte. Nu ma deranjeaza, sunt imbracat gros si chiar daca nu as fi pentru unele lucruri faci compromisuri. Daca ar fi minus nu as mai fi stat, dar ati prins ideea.

Am revenit rapid in casa, ma pun la laptop, nici un email, speram sa am banii de la blogmoney transferati in contul paypal, dar inca nimic. O fi vreme. Mai asteptam.

Ma pun sa fac putina ordine in camera, dar toate astea dupa ce imi organizez agenda pentru ziua de astazi la o ultima inghititura de cafea.

Va doresc o duminica placuta!

1 comentarii:

  1. sorin spunea...

    tare rau

Trimiteți un comentariu