Bun simţ!

Oare ar fi de bun simţ să îţi pui pe mut/vibra/etc telefonul când te aflii în mijloacele de transport în comun? Nu îmi aduc aminte sa îmi fi spus ceva mama legat de această temă, dar m-am autoeducat, mi-am dat seama că ar fi bine să nu deranjez pe ceilalţi călători din troleu sau ce o fi cu soneria mea, cu convorbirea mea lungă şi patetică în care povestesc cât de bună a fost pleşkaviţa de la taraba din piaţă.
Prin ţările civilizate altfel stă treaba, bunul simţ este prezent şi fiecare îşi vede de treaba lui fără a deranja pe celălalt.

Noi suntem întotdeauna mai presus de orice, ignorăm şi cele câteva afişe care "barează" telefonul, suntem indiferenţi la confortul celuilalt, suntem nişte nepăsători şi ignoranţi din fire, suntem un popor de nimic.

Cu riscul să fi exagerat puţin, individualizez şi scriu că există persoane care se comportă civilizat, persoane care au bunul simţ şi care sper eu vor încerca să educe restul populaţiei, fie prin exemplul lor, fie prin alte mijloace.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu