De ce să semnalizăm?

În primul rând aşa e normal, scrie în regulament, aşa ai invaţat la şcoala de soferi,nu? De ce să nu semnalizezi? Ție lene să dai de "mâner" ? De ce trebuie să fim mai deosebiţi şi să nu semnalizăm când ne aflam în trafic? Lene mare? Să nu mai fie!! Stau în spatele tău, văd că încetinşti, habar nu am ce vrei să faci şi brusc o iei la stranga ori dreapta. Te înjur, te pot lovi, ne poate lua dracu pe toţi. Mă enerv repede când stau într-o intersecţie unde trebuie să cedez trecerea şi tu marele conducător nu semnalizezi că vrei să virezi şi nu imi permiţi să îmi dau seama că pot trece, că nu ni se intersectează traseele, mă poti scuti de nişte nervi, oricum am multe pe cap.
Trebuie să fi tu mai deştept, nu? Mă aflu şi eu în trafic, dinou, în curul tău... te urmez, încerc să mă încadrez pe nişte benzi mai libere, hopa apari şi tu din senin, fără un avertisment... pun frâna... cel din din spate mă clanxonează, de ce? De aia, că eşti tu!
Vin liniştit pe carosabil, tu stai pe margine, perfect. Din senin te încadrezi pe banda? Păi cum aşa? Bun simţ ceva? Puteai să semnalizezi că pleci de pe loc, încetineam și eu și totul era perfect. Dar tu nu, ai intrat fără nici un avertisment pe banda, ca de obicei, iar eu mă strecor printre tine şi cel de pe cealaltă bandă.

Tu eşti okey, dar pe mine mă ia dracu!

4 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Stai in Bucuresti? Daca da, se explica.

  2. George Nicolae spunea...

    nu, stau in timisoara :) cred ca depinde ce bulan ai :)

  3. Anonim spunea...

    Ciudat. Am condus pe acolo si sunt destul de civilizati. Mergi 3 ore in Bucuresti. Ca iti blestemi zilele...

  4. George Nicolae spunea...

    Cred ca depinde ce noroc ai. Prin Bucuresti, chiar m-ar tenta. Consider ca daca supravietuiesti acolo vei supravietui si mai mult in exterior.

Trimiteți un comentariu