Criza şi transportul în comun

De când a început semestrul 2, adică de aproximativ 3 săptămâni am reînceput să folosesc mijloacele de transport în comun. Spre surprinderea mea constat că numărul călătorilor este tot mai mare. Spre exemplu circul des cu troleul 14 şi nu prea mi s-a întâmplat să stau înghesuit, să mă chinui să îmi fac loc şi niciodata nu mi-am pus problema că nu pot urca în el pentru că e plin.

Temerile mi se adeveresc şi după cum spuneam de 3 săptămani circul înghesuit, mă înghesui ca o sarma, nu îmi vine să cred câtă lume circula mai nou. Plecând de la prezumţia că e criză şi că am început să strângem cureaua găsesc o explicaţie logică pentru ceea ce se întâmplă cu mijloacele de transport în comun. Am început să lăsăm maşinile deoparte şi iată-ne în plină criză cum profităm de ce apucăm.

Iniţial am crezut că RATT a redus numărul de autobuze, troleibuze etc dar se pare că nu e aşa. Administratorul forumului Ratt mi-a infirmat acest lucru printr-o monitorizare GPS a efectivului de troleibuze de pe linia 14. Ele circula tot la diferenţă maximă de 6 minute ca şi înainte de începerea crizei. Aveam impresia că metoda de a scăpa cât mai uşor din criză a Ratt-ului a fost reducerea numărului mijloacelor de transport în comun puse în slujba cetăţeanului. Bine că m-am înşelat. În mod cert Ratt are încasări mai mari datorită crizei. Oricum aştept o scumpire a tarifelor din partea lor.

Deci da, acesta este motivul pentru care ne înghesuim, ne-a atins criza pe toţi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu