Reducerile şi criza

Odată cu instalarea crizei am început să studiez preţurile de pe amazon.com şi eastbay.com în speranţa că se vor face reduceri substanţiale la articolele de îmbrăcăminte şi încălţăminte. Cu ceva timp în urmă nu aşteptam reducerea şi nu mă interesa că produsul vizualizat astăzi peste 2 săptămâni poate fi la reducere, dar lucrurile se mai schimbă când banii nu mai sunt atât de mulţi.

Din păcate reducerile nu şi-au făcut apariţia , nu s-au micşorat preţurile, sunt aceleaşi ca înainte de criză. Bunurile de larg consum şi de calitate se vor căuta întotdeauna, indiferent de recesiunea economică, iar mărci puternice precum adidas şi nike îşi vor permite să menţină preţurile la acelaşi nivel, vor trece cu bine prin criză, chiar dacă profiturile nu vor fi fabuloase.

Mă aşteptam să fie reduceri în masă, doar ne-am obişnuit ca în vitrenele magazinelor importante din oraş să fie afişate reduceri de preţuri, dar nu e întotdeauna cum credem. Iată ce înseamnă să fi cineva pe piaţa mondială, să ai un buget bine pus la punct şi să ai siguranţa că produsele fabricate de tine se vor vinde indiferent de perioadă economica.

Revenind la ce am enunţat mai sus concluzionez că bunurilor de larg consum nu li se aplică reduceri substanţiale, pentru ele va exista tot timpul cerere. Exemplele pot să fie date şi în alte domenii, dar nu vreau să devagăm, acest post l-am scris pentru a face cunoscut că nu are rost să ne aşteptăm la reduceri din partea adidas şi nike pe siturile amazon şi eastbay.

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Au scazut preturile dar nu s-a ajuns la nivelul de chilipir. Poate in viitor..

Trimiteți un comentariu