Ce se întâmplă doctore?

Odata cu modernizarea sistemului de colectare a deseurilor, s-a trecut la pubele de plastic si au fost eliminate deponeele alea din metal, mari si incapatoare.
Acum ne chinuim sa depozitam gunoaiele menajere in stramtoreala aia de pubela, 3 pubele la scara mea + 1 pubela pentru recilare.

Totul bine si frumos pana cand vrei sa arunci parti din mobila, garnise de lemn sau mai stiu eu ce materiale de constructii...... doar modernizam si noi, nu?

Stau cu diferite chestii mari pe balcon si ma intreb... unde dracu le arunc? In pubela nu intra, in zona nu mai exista chestii mari de colectat gunoaie... ce sa ma fac.... ce sa ma fac... sa sun la Retim dupa ceva pubela mai mare? Sa arunc bani aiurea? As putea.
Daca le pun langa pubele cei care se ocupa cu colectarea, mai pe scurt gunoierii nu le iau, stiu din proprie experienta si pe urma ma trezesc cu administratorul la usa, care imi reproseaza ca sunt nesimtit. Solutie nu mi-a oferit nici el.

Solutia ar fi sa imi iau un toporas si un firez de mana si da-i... taie pe ele. Daca aveti alte solutii va rog da-ti o mana de ajutor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu