Of blogule.....

Îmi aduc aminte când am aflat despre bloguri, eram fascinat. După ori pierdute printre postările blogerilor mi-a venit ideea să îmi fac un blog, mă consideram apt pentru a scrie. Am început sa mă documentez, sa analizez platforme, sa mă caut de bani pentru un hosting şi domeniu, iar într-un final am ajuns pe blogspot.

Am citit recent articolul lui Grim Cris, în mare ştiam cum stă treaba şi înainte de a mă apuca de blog, însă nu suficient. Mi-am pierdut ore bune pentru a configura blogul, pentru a-i găsi o tema potrivită, am împărtăşit idei şi am cerut ajutor când a fost nevoie. Într-un final situaţia o puteţi vedea şi voi.

Luat mai pe scurt, socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg. Nu am crezut niciodată că o să îmi ia atâta timp să fac un blog, să postez, să îl promovez şi evident să mă documentez. Credeam că totul vine peste noapte, că utilizatorii se vor înghesui să comenteze şi să mă adauge în blogroll-ul lor. Ei nu a fost aşa, dar ce să fac… deja am intrat în hora, o sa mai joc cât pot şi voi vedea unde o să se ajungă.

Citeam pe forumuri cum că zilnic este nevoie să iţi dedici 2, 3 ore pentru blog. Mi se părea stupid, însa am văzut pe propria piele că aşa e. Mă gândeam că una doua merge totul, că arunci postul aşa… cât ai clipi, că îţi citeşti mailurile instant şi că promovarea se face de la sine. Am luat o palma, o să mă feresc de a doua.

E foarte important să ştii în ce te bagi şi să îţi faci o idee dacă e de tine sau nu!
Bafta tuturor!

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Esti de apreciat pentru ca ai mers mai departe. Multi renunta cand dau de greu si se duce naibii tot visul de a deveni bogat din blog

  2. Anonim spunea...

    mda. e greu si cu blogurile astea si uneori nu ai nici macar satisfactia ca cineva a citit ceea ce tu ai scris.
    Mie, spre exemplu mi s-a intamplat sa fiu felicitata pentru un articol. I-am multumit, dar i-am spus ca.. sincer nu mi se pare un text atat de special. Apoi nu stiu ce tralalala mai spunea si cand colo, zice ca nici macar nu mi-a citit articolul, ca a vazut ca e despre subiectul x si ca nu-l interesa. :| Ei bine..atunci m-am infuriat tare :D

Trimiteți un comentariu