A new fish is in town

Zilele trecute am avut deosebita placere sa fiu poftit la o cina unde s-a servit Pangasius file. Pangasius este un peste oceanic, care si-a facut aparitia in marketurile si supermarketurile noastre.
Mi se pare genial ca pestele nu are oase si gustul este extraordinar.

Se poate manca fara probleme, nu trebuie sa fi reticent in privinta oaselor. Eu eram intotdeauna sceptic in a manca sau nu peste, imi aduc aminte cand in copilarie m-am trezit cu un os pe trahee si am avut nevoie de o interventie chirurgicala.
De atunci pestele aparea foarte rar in nutritie, dar mai nou de cand am descoperit Pangasius totul e delicios.

7 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Salutare. Facem link exchange - eu te-am adaugat la blogrool.

  2. Anonim spunea...

    este o specie de rechin

  3. George Nicolae spunea...

    ai dreptate, am mai studiat pe wikipedia

  4. Anonim spunea...

    citeste cu se hraneste pestele asta si ai sa vezi ce gustos eeeee, pofta buna

  5. Anonim spunea...

    Este un peste modificat genetic. Restul nu mai conteaza

  6. Anonim spunea...

    http://www.dietmindspirit.org/2008/01/30/why-you-shouldnt-eat-this-fish-pangas-pangasius-vietnamese-river-cobbler-white-catfish-gray-sole/

  7. Anonim spunea...

    da, e foarte bun dupa ce a fost injectat cu urina deshidrata ca sa creasca mai repede

Trimiteți un comentariu