Noul job 100% profitabil


Sambata seara ma aflam intr-un tren din gara Timisoara Nord, asteptam plecarea. Apare la un moment dat un tip de 1.70, slab si decent imbracat cu ziare in mana....de vanzare. Nimic deosebit pana acum, cred ca cu totii suntem obisnuiti cu vanzatorii de ziare care circula prin trenuri si le vand la suprapret.

Ei... tipu catre mine...ziar nu doresti?Io catre el: de care ai? Imi da cu textul ca are de 2 feluri si ca imi da la 1 leu 50 un ziar si cu 2 lei 50 2 ziare. Imi zice ca are libertatea si adevarul. Vede ca ma uit urat la el din cauza preturilor umflate si incepe sa se milogeasca ca ii sarman si ma roaga sa ii cumpar un ziar sa aibe ce manca.

Ma uit mai bine la el si...il cred, asa ca ma hotarasc sa scot banul si sa fac o fapta buna chiar daca nu ma interesau ziarele in mod deosebit.
Imi arunca pe bancheta din compartiment 2 ziare, 2 exemplare "Adevarul de seara" din 17 februarie si 24 februarie. Raman perplex cand analizez mai bine situatia.

Ziarele se distribuie gratuit....si azi suntem in 28...
Fraier am fost ca nu m-am uitat peste ziare inainte sa ii dau banul si fraier am fost ca am dat bani in speranta ca fac o fapta buna.
Si cand vrei sa faci bine esti fraierit.

In concluzie mi se pare inedit noul mod de a face bani, vinzi ziare oferite gratuit la colt de strada; iar cand vezi ca nu ai vanzari, bagi cu textul ca esti copil sarman.

Halal lume!

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Nici eu nu m-as fi prins la smecheria asta. Cea mai multa lume si-ar fi luat teapa.

Trimiteți un comentariu