Colecţionez:

Da, colecţionez mai nou facturi, chitanţe, bonuri fiscale. Mă refer că iau toate dovezile de plată făcute de mine. Mi-am cumpărat mobilă, am insistat să primesc factură. Mi-am cumpărat tigări şi alte cele de la alimentara din colţ, am cerut bonul.

Sigur că nimeni nu vrea să plătească impozit pe profit la stat, dar măcar să fie cu limită toate. Statul încasează nişte bani decenţi şi de la buticul din zonă, acei bani se adună şi vor merge în final, sper, în folosul cetăţeanului.

Mare lucru nu voi schimba, dar măcar pot fi împăcat că aşa cum mama plăteşte impozit pe profitul firmei şi se străduieşte să fie un contribuabil exemplar, sigur patroana buticului va plăti impozit pe banii încasaţi de la mine.

Considerați justă atitudinea?

3 comentarii:

  1. Vizitator spunea...
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
  2. Anonim spunea...

    Pe mine mă enervează alea de la parcări care nu dau bonul şi bagă banii în buzunar. Ce pana mea, e parcarea lu' mă-sa? Şi da, cred că este bine să ceri bonul fiscal. Pe de altă parte, există şi posibilitatea ca fondurile colectate să fie mai mari şi folosite doar în interesul unora. Oricum, o să încerc şi eu să iau mai multe bonuri fiscale.

  3. madalin spunea...

    da...un bun argument pentru a cere bonul! bravo tie.

Trimiteți un comentariu