Noul meu Dumnezeu: Rds link

Când m-am mutat iniţial la casă nouă aveam deja instalat net de la rds, abonament de 49 de lei lunar. După cateva luni bune mi l-am schimbat într-unul mai ieftin de 28 de lei, am considerat ca nu are rost să dau 20 de lei în plus, nu făceam zilnic download, deci nu aveam nevoie de o viteză extraordinară. Am zis că o să fie bine şi cu un abonament mai ieftin, diferenţa pe hârtie era de 5 Mb/s trafic extern. Heh... eram încrezător.

S-a semnat noul contract la începutul lunii decembrie, reprezentanta rds m-a asigurat că din luna ianuarie noul contract va intra in vigoare, deci voi plăti mai puţin. In ianuarie am aşteptat cu nerăbdare noua factură, aveam o presimţire şi clar că s-a adeverit. Nici o schimbare, era acelaşi abonament.

I-am sunat pe cei de la serviciul clienţi în speranţa unei rezolvări amiabile şi în favoarea mea, dar s-au scuzat că au fost sărbatorile şi că au avut mult de lucru."Ne pare rău, nu putem face nimic pentru dumnevoastră."
Mă întreb... odată cu naşterea lui Iisus se nasc şi noi abonaţi? Toţi îşi bagă internet de sarbători? Cel mai plauzibil răspuns e că au fost ocupaţi cu problemele lor personale şi nu s-au sinchisit să îmi rezolve contractul.
E adevărat că nu scria nicăieri termenul de punere în funcţiune, dar să zicem că am luat de bun ce mi s-a spus.

Trecând peste asta am ajuns să mă rog să îmi mearga netul constant, să mă rog să nu fiu silit să le sun pe doamnele de la rds şi să mă plâng că pică netul sau nu mă pot conecta, iar ele ca întotdeauna să îmi raspundă pe un tot politicos că sunt probleme în zona mea. Mă întreb... când plateam mai mult nu erau? Se întâmplă ceva când vreau eu să fac o schimbare?

Au trecut aproape 2 luni, problemele persistă, am momente când downloadez de minune şi mă pot conecta instant, însă momentele când am emoţii la conectare le depăşesc.

Hai rds, hai că poţi. Dă-mi şi mie loc în reţea!



Update and other: rdslink vs clicknet

7 comentarii:

  1. Ionut spunea...

    "cu un abonament m-ai ieftin"

    E o greseala aici :P

  2. George Nicolae spunea...

    si cum sugerezi sa corectez greseala? care e varianta corecta pentru tine?

  3. Anonim spunea...

    Nimic nou, RDS, ca si alte companii similare de pe piata romaneasca, nu inteleg pe deplin faptul ca majoritatea clientilor vor un servici coerent, constant, de caitate superioara, chiar daca pretul nu este cel mai mic.

  4. Anonim spunea...

    Abonamentul poate fi MAI ieftin, pe mine insa M-AI oripilat.
    Despre RDS insa, desi nu vreau, pentru ca ar insemna sa dau cateva sute de mesaje de notifcare a schimbarii adresei de mail, cred ca o sa-l dau pe altceva. Problema este ca niciun ISP nu garanteaza viteza minima... Conform RDS, viteza din contract este cea maxima, cea garantata insa... lipseste cu desavarsire... Deci, chestia cu calitatea serviciilor conform maualului de calitate care este o cerinta pentru cei certificati ISO 9001/2000, ramane doar in hartii, ca multe altele...

  5. George Nicolae spunea...

    sigur ca poate fi mai ieftin. depinde de perioada in care ai abonamentul. acum cu abonament de 27 lei am prins 9 Mb viteza de download. noroc ca 10 mb suporta placa de retea. oricum nu mi`a stat 9 constant. oscila in jur de 7.

  6. Unknown spunea...

    daca vei face un raport viteza/pret ai sa vezi ca 's cei mai tari
    am avut UPC net tv si tel si plateam 110ron
    acum platesc 52 ron si am si viteza mai buna + preturi mai bune la telefon decit oricare alt operator mobil
    intra si verifica unde vrei tu

  7. Unknown spunea...

    daca vei face un raport viteza/pret ai sa vezi ca 's cei mai tari
    am avut UPC net tv si tel si plateam 110ron
    acum platesc 52 ron la RDS si am si viteza mai buna + preturi mai bune la telefon decit oricare alt operator mobil
    intra si verifica unde vrei tu

Trimiteți un comentariu