Testare internet mobil de la Orange

Am dat de oferta internet Orange de a testa internetul mobil oferit și am aplicat pentru ea. M-am prezentat la Orange Shop în Timișoara, am încheiat un contract pe 2 ani pentru abonamentul de 10 Euro la care am trafic național de 6 Gb/lună în primele 6 luni și 1.5 Gb/lună în lunile următoare. Totodată semnezi un act adițional în care este precizat că 15 zile ai acces gratuit la internet și poți returna modemul și rezilia contractul în decursul acestor zile fără nici un cost.

Achiți 1 euro pe care ulterior ii vei primi înapoi și te faci cu un modem care se prezintă sub forma de stick usb, foarte şic, cu 2 leduri, unul verde pentru semnal normal și unul albastru pentru semnal 3G. Instalarea a fost floare la ureche, iar conectarea la fel.

În zone cu acoperire 3G internetul de la Orange se prezintă astfel:
Iar în zonele fără semnal 3G:
Concluzii:

Când nu ai semnal 3G netul de 10 euro valorează 1 euro. Iți merg decent Ym și browserul cu 3 ferestre deschise. Dacă cineva îți trimite o melodie pe Ym browserul devine inutil. Pentru un filmuleț de 2 minute de pe youtube aștepți minim 5 minute să fie încărcat complet. Ești mort, doar îți faci nervi.

Când ai semnal 3G totul devine o plăcere, merg concomitent toate, poți primi melodii sau alte documente și în același timp poți naviga liniștit. Youtube-ul se încarcă bine, ești mândru de net, cei 10 euro nu îi regreți.

Cum iți merge netul după ce depășești traficul inclus și iți taie banda Orange-ul nu am avut timp să testez,însă nu vreau să mă gândesc cum ţi-ar merge când nu eşti sub acoperire 3G.

Personal am vrut să îmi achiziționez internet mobil de la Orange pentru a nu avea în 2 locuri abonamente la internet, am vrut sa reduc totul la 1 abonament. Dacă adun tarifele celor 2 abonamente din locațiile x și y ajung undeva la 50 de ron, iar la orange aş plați 10 euro + tva, plus că vitezele internetului fix depășesc cu mult pe cele de la Orange. Dacă as fi avut în locația y 3g m-aş mai fi gândit dacă îl achiziționez sau nu, dar în situaţia de faţă decizia vine de la sine: nu.

Alte abonamente mai scumpe de la Orange au în plus doar limita de trafic, viteza fiind aceiași din datele furnizate de ei, iar la 30 de euro + tva cât e cel mai mare abonament nu consider ca ai fi împlinit în raportul calitate - preț.

Asa că mai aștept, poate apare 3G în locația y și poate cei de la Orange ne vor surprinde cu alte oferte de internet. Până atunci eu voi returna modemul în termenul celor 15 zile.

Iar la 149 Lei te poti face cu stick de internet fara abonament.

7 comentarii:

  1. Eugen spunea...

    Internetul pe mobil este pentru trebusoare urgente si critice, nu pentru trimis mp3 pe messenger si stat la seed pe torrente. Am si eu un modem de la Orange, dar foloseste alta aplicatie de conectare. Partea buna e ca, fata de Vodafone unde platesti depasirile de trafic, la Orange doar ti se limiteaza viteza.

  2. George Nicolae spunea...

    da se vrea putem sa spunem ca e in scopuri business, nu pentru omul de rand care mai asculta o muzaka pe youtube si mai pirateaza un joc

  3. Anonim spunea...

    La Vodafone e la fel ti se limiteaza viteza (daca descarci peste , dar traficul e nelimitat
    anonimus

  4. Anonim spunea...

    cea mai mare teapa din viata mea! Slow, shit, Fu
    ck you Orange!

    PS chiar si postarea aceasta mi-a luat 5 incercari si 12 minute! Again fuck you Orange!

  5. Anonim spunea...

    In Bucuresti si Vodafone este peste Orange, dar daca ai nevoie de internet in afara acoperiri 3G Orange este accetabil iar Vodafone este sau mai bine zis nu exista ca internet si asta o spun pentru ca le-am folosit pe amindoua

  6. IONUTZ spunea...

    BAI FRATILOR NU VA MAI COPLICATI ATATA CU PORCARIILE ASTEA .INTELEGETI K ATUNCI CAND NU-I SEMNAL DE CALITATE SAU E RETEAUA AGLOMERATA NU PUTETI FACE NIMIC CU ASTEA.EU AM CLICK NET FIX DE 1 AN SI JUMATATE 2 MBPS SI PLATESC 13 RON! DECI CARE E DIFERENTA INTRE AL MEU SI JAFURILE DE LA FIRMELE DE TEL MOBILA?

  7. Anonim spunea...

    just.net pe mobil e cea mai mare teapa.orange m-au furat la greu.mi-au bagat o factura de 1500 lei, cu trafic pe net de cca 300 euro.cand am verificat orele, erau la 1 noaptea, cand la mine in casa doarme toata lumea!si ce ma-sa tre sa faci ca sa consumi 200 de euro internet in doar cateva ore, daca si atunci cand ma conectam(ziua si foarte scurt), nu faceam nimic altceava decat sa citesc ceva informatii??!!niste hoti, sper sa le-o plateasca cineva!

Trimiteți un comentariu